Informatie over Atletics Champs van zaterdag 22 april in Eindhoven

Beste ouders en pupillen,

Zaterdag a.s. staat de wedstrijd van Eindhoven Atletiek in Eindhoven op het programma. Je hebt je aangemeld voor deze wedstrijd. In deze mail stuur ik je meer informatie over de wedstrijd.

Verzamelen en starttijd

We verzamelen om 9.20 uur op de baan in Eindhoven. De baan ligt op het sportpark De Hondsheuvels aan het J.C. Dirckxpad 1 (ingang via Orpheuslaan) in Eindhoven.

Meld je vervolgens bij Bart Raijmakers, zodat je je startnummer kunt ophalen en mee kunt doen aan de gezamenlijke warming-up.Vanwege vakantie zijn Hans, Hans, Betteke en ikzelf afwezig.De wedstrijd duurt tot ongeveer 13.00 uur.

Indeling teams en tijdschema

We hebben twee teams met A-pupillen (JPA/MPA), dit zijn team 4 (poule A) en team 7 (poule B). Team 16 (poule D) bestaat uit B-pupillen (JPB/MPB) en team 18 (poule E) bestaan uit B/C en mini-pupillen. Zie de tabel hieronder.

Team Poule Jury/Begeleider Pupillen

Bram Matzinger

Yannis Raijmakers

Aukje Veefkind

Als je naar de website van atletiek.nu gaat, kun je alle informatie vinden:https://www.atletiek.nu/wedstrijd/main/11691/.Zo staat onder 'Teams' de teamindeling (per poule), met daarbij de deelnemers, de begeleiders, maar ook het tijdschema voor het betreffende team (let op: voor deze wedstrijd zijn de begeleiders in Atletiek.nu niet volledig correct ingevuld!). Voor het totale tijdschema kijk je onder 'Tijdschema'. Ook leuk om te weten: voor elke deelnemer worden alle prestaties bijgehouden. Als je op de naam van de deelnemer klikt, kun je bijvoorbeeld de beste prestaties van die deelnemer opzoeken.

Begeleiders en juryleden, nog één begeleider gezocht!

Voor deze wedstrijd had ik veel aanmeldingen van ouders die mee willen helpen, hartstikke bedankt daarvoor! Bij team 4 en team 16 heb ik daarom keuzes moeten maken voor de begeleider en het jurylid. Uiteraard kunnen jullie onderling gewoon afstemmen als jullie willen ruilen of afwisselen, geen probleem. Alleen bij team 18 kom ik nog een begeleider tekort. Wil één van de ouders van de pupillen uit dit team nog meehelpen als begeleider? Graag reageren naar mij, zodat ik het kan doorgeven.

Let op: de vergadering voor begeleiders en juryleden begint om 9.15 uur. Kunnen de begeleiders/juryleden ervoor zorgen op tijd aanwezig te zijn voor de vergadering?

Vragen?

Heb je nog vragen? Neem dan gerust contact met me op.

Met vriendelijke groet,

Mark Gijsbers.