Groepen Senioren/Masters

Senioren zijn sporters die tussen de 20 en 34 jaar oud zijn (leeftijdsindeling Atletiekunie)

Masters
Als je 35 jaar of ouder bent, word je master. Je kunt dan aan atletiek blijven doen en ook deel blijven nemen aan wedstrijden. Binnen de masteratletiek wordt er bij de wedstrijden rekening gehouden met de leeftijd van de master. Iemand van 35 jaar is waarschijnlijk sneller dan iemand van 70 jaar. Daarom wordt er gebruik gemaakt van zogeheten correctietabellen zodat alle deelnemers gelijk beoordeeld worden.

Bij AVV hebben we bij de senioren/masters 2 trainingsgroepen. In deze groepen trainen ook  junioren mee. Er is een technische groep, incl. sprinters (kort) en er is een (middel) lange afstands groep, incl. sprinters (lang).

Je mag altijd 4x gratis meetrainen (binnen max. 4 weken) en we verzoeken je dan ook online aan te melden via de Strippenkaart - ouder dan 19 jaar

Heb je nog vragen ? stuur ons een mai