Inschrijven Cross competitie Pupillen 2012

RUNNERSWORLD CROSS- EN TRIMCOMPETITIE 2012 - 201220121201 Sportpleineindhoven Cros kampioenschappen

Voor iedereen die mee wil doen met de crosscompetitie kan zich inschrijven voor de bovenstaande wedstrijden.

Dit kan voor alle wedstrijden of voor een paar wedstrijden. De crosscompetitie is vrijblijvend, dat wil zeggen dat je niet alles hoeft te lopen. Wil je in het eindklassement worden vermeld dan moet je minimaal 6 wedstrijden lopen.

Hoe werkt het:

Op de site van SportpleinEindhoven.nl vindt je alle informatie over de datums van de wedstrijden als ook de starttijden en tussenklassementen: http://crosswedstrijden.crosscompetitie.nl/
Inschrijving gaat via AVV. Ben je te laat met inschrijven en wil je toch mee doen dan kan je je zelf inschrijven maar dat is wel duurder.
Deelname aan de wedstrijden kan als je  2012 € 25,00 overmaakt op rekening 3855289 t.n.v. JWB Robbe te Valkenswaard.

Op de website van AVV vul je het formulier in voor deelname aan de wedstrijden:

Als je al weet welke wedstrijden je mee gaat doen, kun je dit al aangeven in het formulier. Je kunt altijd tot 8 dagen voor de wedstrijd aangeven of je wel of niet mee wilt doen. Je krijgt hier altijd een mail over.
Als je wel mee doet wordt het inschrijfgeld voor de wedstrijd ( € 2,50) van het totaal bedrag van € 25,00 betaald via AVV. Aan het eind van het winterseizoen krijg je het resterende bedrag, wat niet is gebruikt voor inschrijvingen, retour.

Voor de pupillen die nog nooit een crosswedstrijdje hebben gelopen is het raadzaam om in overleg met de trainers te bepalen welke wedstrijd geschikt is om te lopen.

Dit heeft ook te maken met de conditie die de pupil wel moeten hebben om er vooral plezier in te beleven.
Inschrijven kan dan alsnog.

Wat ben ik voor de wedstrijden (Leeftijdsindeling) 2012 - 2013
minipupillen geboren in 2006 en later
pupillen C geboren in 2005
pupillen B geboren in 2004
pupillen A geboren in 2002 en 2003

Overzicht Crossen

• Zondag 4 november No-limits / Najaarscross ( No-Limits )Tipmast Bladel
  • Zondag 18 november Campus cross (GVAC ) Veldhoven
  • Zondag 9 december Allco L'Avant Sylvestre cross ( AV Reusel '69 ) Reusel
  • Zondag 16 december Drie dorpen cross ( SV Fortuna '67 ) Sint Oedenrode
  • Zondag 30 december Auwjoars cross ( AV Oirschot ) Oirschot

• Zondag 20 januari Dieprijt cross ( DES ), Eersel
  • Zondag 27 januari Schietbergen cross ( LOGO ) Geldrop
  • Zondag 17 februari Wedert cross ( AV Valkenswaard ) Valkenswaard
  • Zondag 24 februari Joe Mann bosloop ( Generaal Michaëlis ) Best
  • Zondag 10 maart Sportplein Eindhoven Karpencross ( PSV ) Eindhoven

De cross op 17 Februari is voor de AVV pupillen hier doen we allemaal aan mee. Hier kun je dus al voor inschrijven.