Pupillen laatse zaaltraining, vakantie, indoor wedstrijd, start training 13 maart

Beste ouders en atleten,As woensdag hebben we de laatste zaaltraining.Daarna is het vakantie, de eerste training start weer op woensdag 13 maart.
Deze is op de baan en is voor alle pupillen van 18:00uur tot 19:15uur.Daarna gaan we ook op zaterdag weer op de baan trainen, van 9:30 - 10:45uur.Vergeet niet in te schrijven voor onze indoor wedstrijd op zondag 10 maart.
Dit zijn de clubkampioenschappen indoor en we rekenen op een hoge opkomst.

Deze worden gehouden in Best (zie bijlage) van 13:45 - 17:30uur.

Deze wedstrijd wordt in hetzelfde format gehouden als de zomer wedstrijden.

Per categorie worden er teams gevormd.

Deze teams worden begeleid door ouders, hier hebben we dus ook ouders voor nodig.

Omdat het een eigen wedstrijd is, mogen de bambi’s ook meedoen.

We zouden het dan wel fijn vinden als één ouder van de betreffende bambi hierbij aanwezig is.Je kan je kind opgeven door een mail naar Mark (pupillen@avv-atletiek.nl) te sturen.

Graag ook vermelden als je een team wil begeleiden.