Generated with MOOJ Proforms Version 1.5

Inschrijfformulier voor het Pupillen kamp 2024

Op 5-6 oktober gaan we weer met zijn allen op Pupillen kamp.

Scouts Rally
Ralleylaan 3
3910 Neerpelt , België

.
Alle A, B en C pupillen (Bambi's nog niet) zijn welkom en we hopen dat jullie weer allemaal in grote getalen mee doen.

We hebben wel wat infomatie nodig. Door het invullen van onderstaande formulier schrijf je je in.
Let op de kosten hangen af van het aantal inschrijvingen maar we schatten het nu op €40,00.

Er zijn dit jaar 66 bedden, zijn er meer inschrijvingen dan is nog niet zeker of je mee kunt boven de 66.

Let op: Je krijgt een bevestigings mail van je inschrijving. Heb je die niet gekregen dan is er iets mis gegaan.
Neem dan even contact op met Webmaster@Avv-atletiek.nl
Heb je vragen over het kamp vraag de trainers of mail naar pupillenkamp@avv-atletiek.nl

De kosten zijn €45,00 en moeten worden overgemaakt op

rekening:                        NL96 RABO 0152 9019 49

Tnv:                                 Atletiek Vereniging Valkenswaard

onder vermelding van: Pupillenkamp 2024 + Voornaam Achternaam Pupil

*Required information.

Inschrijfformulier Pupillenkamp 2024

Houd de muis boven het vraagtekentje voor extra uitleg bij het in te vullen veld
Velden met een rood sterretje zijn verplicht om in te vullen.

Vul dit formulier gewoon in een browser op een laptop of desktop in liefts google Chrome. Tablets/ Telefoons geven soms problemen.

Voornaam pupil * Voornaam Pupil
Achternaam Pupil * Achternaam pupil
Straat + Huisnummer * Straat en huisnummer
Postcode * Postcode 1234 XX
Woonplaats *
Geboortedatum eejj-mm-dd Geboorte datum eejj-mm-dd
Geslacht *
Geboorte Plaats (+ land indien buitenland) * Indien u in het buitenland bent geboren ook het land erbij vernoemen
Telefoon vast nummer Het vaste nummer dat we thuis kunnen bereiken
Mobielnummer - Moeder Het mobiele nummer graag beginnen met +31-6 xx xxx xxx
Mobielnummer - Vader Het mobiele nummer graag beginnen met +31-6 xx xxx xxx
Emailadres 1 * Vul het eerste email adres in waar we alle communicatie voor AVV en het kamp naar kunnen versturen
Herhaal Email adres * Herhaal het email adres
ID Card Nummer/ Paspoort * Kinderen mogen niet meer op een paspoort van de ouder bijgeschreven worden. Indien je in het bezit bent van een ID card vul dan hier het nummer in. <br/>Heb je die niet geen probleem we hebben dit tot nu toe nog nooit meegenomen. Indien je geen ID kaart hebt geef het paspoort nummer waarop het kind vermeld staat.
ID Card Nummer/ Paspoort nummer geldig tot * Geldigheidsdatum ID Card of Paspoort indien je die hebt
Naam Verzekeringsmaatschappij * Vul hier de naam in van de ziektekosten verzekerings maatschappij
Polisnummer Verzekeringsmaatschappij * vul hier het polisnummer van de ziektekostenverzekering in, het liefste een die in het buitenland ook geldig is (internationaal nummer)

De volgende velden hebben te maken met een aantal zaken die we willen weten zoals allergieën, dieet, medicijngebruik of andere zaken m.b.t. je zoon of dochter
En of je als ouder eventueel mee zou willen gaan als begeleiding.

Als we op de hoogte zijn van dit soort zaken is het voor het kind en de begeleiding makkelijker hier op in te springen.

Mijn Kind heeft een Dieet * Geef aan of u kind een Dieet volgt waar wij rekening mee moeten houden
Toelichting Dieet
Mijn kind heeft een Allergie * Geef aan of u kind een Allergie heeft waar wij rekening mee moeten houden
Toelichting Allergie
Ruimte voor opmerkingen of vrije tekst Dieet Allergie Als je nog iets kwijt wilt voor de leiding van het kamp vul dat dan hier in mbt dieet of allergie.

Wil je mee als kamp begeleider.

• We hebben begeleiders nodig die een onderdeel willen verzorgen (bijvoorbeeld een spel of onderdeel)
  • We hebben mensen nodig die zondag iets eerder komen en helpen de blokhut schoon maken.
    (vaak zijn wij als leiding intensief met de kinderen bezig, het is fijn als een aantal vaders of moeders iets eerder zou willen komen en helpen om te poetsen)

Wil je mee als begeleider op het kamp? Wil je mee als begeleider op het kamp?
Naam van persoon die als begeleiding mee wil Graag naam van begeleider opgeven
Wil je zondag iets eerder komen en helpen poetsen? Zou je zondag iets eerder willen komen en helpen poetsen?<br/>Een uurtje eerder komen en dan met een aantal mensen even dweilen.<br/>We moeten het altijd netjes opleveren. Maar als begeleiders zijn we met de kinderen bezig <br/>en heel moe :-) dus hulp wordt zeer gewaardeerd.
Naam van persoon die mee wil helpen poetsen Graag je naam opgeven
Ruimte voor opmerkingen of vrije tekst hulp begeleiding Als je nog iets kwijt wilt voor de leiding van het kamp vul dat dan hier in mbt de hulp en begeleiding

Zou je vandaag meteen de kosten voor het kamp willen overmaken, dan is onze administratie gelijk compleet
en hoeven we hier niet meer om te vragen:

De kosten indicatie is 45,00€ euro per persoon en moeten worden overgemaakt op:

rekening:                         NL96 RABO 0152 9019 49

Tnv:                                 Atletiek Vereniging Valkenswaard

onder vermelding van:  Pupillenkamp 2024 + Voornaam Achternaam Pupil

Geld over maken Verzoek het geld gelijk op de zelfde dag van inschrijving over te maken
Ruimte voor opmerkingen of vrije tekst mbt betaling Als je nog iets kwijt wilt mbt de betaling kun je dat hier doen

AVV heeft een Privacy verklaring gemaakt hoe we om gaan met uw gegevens. Klik de AVV Privacy verklaring

hier onder geeft u aan dat u akkoord gaat met de AVV privacy verklaring.

Ik ga akkoord met de AVV Privacy verklaring * AVV gaat zorgvuldig om met uw privacy. Hiervoor hebben we een privacy verklaring opgesteld.

Onder dit formulier staat een som. Het is de bedoeling dat je de uitkomst in geeft en niet de som overtypt.

Mocht je problemen ondervinden met het invullen van dit formulier mail dan naar Webmaster@avv-atletiek.nl

Proforms
Reload