Seniorencompetitie Tilburg

vrouwenzweedse4mei2014Zondag 4 mei organiseerde AV Attila de eerste competitiewedstrijd senioren derde divisie. AVV was in Tilburg aanwezig met een vrouwen- en mannenploeg. Bij de AVV-vrouwen waren niet alle onderdelen bezet als gevolg van blessures en vakanties. Dit was natuurlijk geen belemmering om op individueel niveau goede prestaties neer te zetten. Zo liep JuliĆ«tte  Schlaghecke een mooi pr op de 100 m (13.83 sec.) en zette Niels Fiers op dezelfde afstand bij de mannen ook een goede tijd neer (11.91 sec.).Op de 200 m was Mirna van Slooten niet ontevreden met haar tijd onder de 28 sec (27.89 sec). Mark Westdijk zette op deze afstand bij de mannen devijfde tijd neer (24.35 sec.). Bij het discuswerpen vrouwen een derde plaats voor Yvonne van Hooff (30.35 m). De jacht op het clubrecord is geopend. Dit record staat sinds 1982 op 32.06 m. Bij het speerwerpen mannen wierp Stephan Hoeymans zonder (al te veel) training de speer naar bijna 40 m (38.67 m).
Op de foto boven het vrouwen estafette-team, met v.l.n.r.: Yvonne van Hooff, Mirna van Slooten, Renske van de Wijdeven en Juliƫtte Schlaghecke. De AVV-atletes zetten de derde tijd neer op de Zweedse estafette (2.36.00 min.). Op de foto hieronder het mannenteam, met v.l.n.r.: Mark Westdijk, Niels Fiers, Erik van Ham en Jos van Vliet.
herenzweedse4mei2014

Voor alle uitslagen van alle atleten: http://rslts.net/poule14-wedstrijd1/all-results

De volgende competitie is op 25 mei in Someren. Komt allen!