Nieuwe clubrecords voor masters AVV

bienekeharryOp de clubkampioenschappen van 5 oktober zette M70 Harry van den Heuvel het clubrecord speerwerpen in zijn categorie op 13.03 m. Bieneke Bauling verbeterde in haar categorie (V45) de clubrecords op de 100 m en op speer tot respectievelijk 14.8 sec. en 27.60 m. De complete uitslagen staan elders op deze site.

Eind september had Harry al zijn clubrecord kogelslingeren verbeterd tot 16.89 m, dit was een verbetering van bijna 4 meter. Dit deed hij op 24 september in Weert. Harry deed ook nog mee bij het kogelstoten (7.03 m). Bij deze wedstrijd was ook Erik van Ham aanwezig. Bij de heren senioren slingerde hij de kogel tot 36.84 m. Voor de uitslagen zie www.avweert.nl.

Nagekomen informatie: Harry blijkt het clubrecord speerwerpen op 7 juli te Neerpelt al op 15.12 m gezet te hebben! Bij diezelfde wedstrijd stootte hij de kogel tot 7.23 m.