Uitslagen clubkampioenschappen indoor

podiumZondag 16 maart werden in sporthal Naastenbest te Best de clubkampioenschappen indoor voor AVV, GM en GVAC georganiseerd. Er waren verschillende categorieën actief, van pupil tot master. Iedereen deed een meerkamp (40 m, hoog, kogel). Bij sommige categorieën waren er meerdere deelnemers en dus kandidaten voor het erepodium, in andere categorieën was er soms maar één deelnemer. Maar dat mocht de pret niet drukken. De wedstrijddag verliep soepel, met ’s ochtends de pupillen en ’s middags de oudere atleten.  Nog niet bestaande clubrecords werden gezet (Hans Peeters bij de M55 en Harry van den Heuvel bij de M70) en er werd een clubrecord geëvenaard: Sanne van der Blij sprong bij de meisjes pupillen B 1.20 m hoog , net zo hoog als Yvonne van Hooff 20 jaar geleden  (1994). Gefeliciteerd!  Er werden ook diverse persoonlijke records gevestigd. Ook waren er wat pechvogels, die bijvoorbeeld door een valpartij op sprint een goede klassering aan zich voorbij zagen gaan. Gelukkig begint het baanseizoen al bijna, nieuwe ronden, nieuwe kansen!

De gecombineerde uitslagen zijn te vinden op de site van GM:

Alle clubkampioenen, (nogmaals) gefeliciteerd!