CD competitie in Uden

speerlarslouwersZaterdag 22 juni organiseerde AV De Keien te Uden de derde competitiewedstrijd voor CD-junioren. Zo aan het eind van het schooljaar kreeg AVV wel goed gevulde D-ploegen op de been, maar zowel de C-meisjes als de C-jongens ploeg was verre van compleet. Voor de individuele atleet was dat geen belemmering om goed te presteren. Hier links op de foto JC Lars Louwers in actie bij het speerwerpen. Er zijn weer diverse persoonlijke records (pr’s) verbroken. Marieke Mesman bijvoorbeeld verbeterde haar pr op de 1000 m met bijna 8 seconden tot 3.43.25 min. Heel knap, want er stond een lastige wind. Op de foto hier rechts zien we zus Femke tijdens haar 60 m horden race.hordenfemke
In de einduitslagen duiken enkele AVV-ers bovenin de klassementen op: MD Tessa van Slooten werd op de 1000 m derde (3.34.26 min.), JD Jan Smets zette op de 80 m de snelste tijd van de dag neer ( 10.44 sec.) en werd ook nog derde op discus (19.46 m). JD Niels Marechal  sprong hoog  (1.40 m, een derde plaats) en ver (tweede met 4.58 m). MC Franca Somers won de 1000 m in 3.20.35 min. en MC Silke Peeters deelde de eerste plaats bij hoog (1.55 m) en werd ook nog derde met  ver (4.40 m).
Wil je de complete uitslagen zien,  kijk dan bij: http://www.atletiekunie.nl/oud/uitslag.php?id=1712.
Aan het eind van de wedstrijd werd ook nog de verjaardag van trainster Yvonne gevierd. Op onderstaande foto zie je dat Yvonne zich toch niet helemaal laat afleiden door de gekregen, goed gelukte, taarten; op de achtergrond de 100 m sprint van o.a. Mitchel  Bartels en Lars Louwers .
taartenensprint