Opbrengst Grote Club Actie voor AVV!

Beste leden, ouders van leden en vrienden van AVV,

Op 13 december 2017vindt de trekking plaats van de GROTE CLUBACTIE 2017.

Of er prijzen op onze loten zullen vallen staat in de sterren.
Wel is er voor AVV als vereniging een grote prijs gevallen:

EEN RECORD OPBRENGST VAN BIJNA 1750,- EURO. 20171214 Grote Club Actie

Dit is vooral te danken aan het enthousiasme van onze pupillen verkopers en verkoopsters. Met hulp van de verkoopboekjes hebben zij samen 504 loten verkocht, bijna 90 meer dan vorig jaar. Hulde en heel veel dank. Ook de “wandel verkopers” en de man van de recreanten mag niet vergeten worden. Ook zij hebben, enigszins met hangen en wurgen 25 loten meer verkocht. Ook voor deze mensen dank voor hun inzet. Zeker is dat zij alle wandelaars en recreant lopers persoonlijk benaderd hebben.

Ook dit jaar is weer voor de kinderen die 20 of meer loten verkocht hebben een voucher voor diverse parken met het tweede intree ticket gratis. Deze zullen door de pupillen trainers uit gereikt worden.

De kopers en koopsters dank ik voor de bijdrage waarmee zij onze vereniging financieel steunen. Ook het bestuur wil iedereen bedanken die zich heeft ingezet om de loten te verkopen. Kopers, koopsters, verkoopsters en verkopers mijn hartelijk dank en volgend jaar hoop ik weer op jullie te mogen rekenen.

Anton Raijmakers, coördinator Grote Club actie