www.atletiekregio14.nl nieuwe website voor cross en cirquit14

Beste contactpersonen,

In de afgelopen jaren hebben er steeds 2 websites gefunctioneerd m.b.t. atletiek in onze regio.
Het betrof www.circuit14.nl voor het baancircuit in april t/m juni en www.kempischecrosscompetitie.nl voor de crosscompetitie in de winter.
Voor de Athletics Champs (pupillencompetitie) was er tot dusver geen website beschikbaar.

Dat gaat nu veranderen.
Vandaag lanceren wij één nieuwe website voor bovenstaande 3 vormen van atletiek.
De nieuwe website heet www.atletiekregio14.nl.
De Kempische Cross Competitie 2015 - 2016 zal de eerste competitie zijn die men via deze nieuwe website kan gaan volgen.
Er zullen links worden geplaats naar de 8 wedstrijden die er vanaf begin november t/m eind februari worden georganiseerd.
De klassementen zullen er op geplaatst worden alsmede een link naar de uitslagen op www.uitslagen.nl.

Ons verzoek aan u is om het logo van de nieuwe website op de website van uw vereniging te plaatsen met een link naar de website.
Op die manier kunnen bezoekers van uw website sneller de informatie vinden die wij op de nieuwe website gaan plaatsen.
U vindt het logo bijgevoegd in origineel formaat en klein formaat.
Alvast bedankt voor uw medewerking.

Gegroet,

Peter Hellings, Fortuna ’67