HolaPress Valkenloop 2013 met looproutes; VOORINSCHRIJVING GESLOTEN

Beste atleten, recreanten en belangstellenden voor de atletiek sport,

Eindelijk is het zover.

20121111-HolaPress-Valkenloop

Op zondag 10 november 2013 start de “HolaPress Valkenloop 2013” welke door Atletiek Vereniging Valkenswaard voor de 36e keer wordt georganiseerd. De inschrijvingen stromen binnen voor dit geweldig loopevenement dat ook dit jaar in het teken staat van “Lopen in het groen”. Afstanden als de halve marathon (AU wedstrijd), een recreantenloop van 21,1 – 12,5 – 7,1 kilometers als ook een jeugdloop van 1 kilometer staan op het programma.

Als jij je nog niet hebt ingeschreven nodigen wij je graag uit om dit jaar mee te lopen als individu of met leden van je vereniging / loopgroep of samen met collega’s in de bedrijvenloop.

Het evenement wordt gehouden bij onze hoofdsponsor “HolaPress” in Valkenswaard aan de Kluizerdijk 1. Vanaf daar worden de atleten per bus vervoerd naar de diverse startplaatsen.

De finish is weer aan de Kluizerdijk te Valkenswaard. Vervoer van kleding vanaf de startplaatsen naar de finish wordt geregeld.

Voor meer informatie kijk op http://avv-atletiek.nl/index.php/wedstrijden/valkenloop of ga naar www.valkenloop.nl

VOORINSCHRIJVING IS GESLOTEN.

Na inschrijvingen kan op 10 november vanaf 8.30 uur in de tent op de Kluizerdijk 1 te Valkenswaard.

Dit jaar willen we het aantal deelnemers vergroten en met jullie hulp gaat dat zeker lukken. Dus weet je vrienden, bekenden, collega-verenigingen, die graag een rondje mee rennen door het groen van de gemeente Valkenswaard.

Tot ziens op 10 november in Valkenswaard

Met sportieve groet,

John Robbe

Vz AVV

ONDERSTAANDE LOOPROUTES STAAN MET AFLOPENDE KM AANDUIDINGEN OP DE KAART. De Finish is aan de Kluizerdijk!

Attachments:
Download this file (looproute 2013 12km.pdf)Looproute 12,5 km[Looproute 12,5 km]251 kB
Download this file (looproute 2013 21km.pdf)Looproute 21,1 km[Looproute 21,1 km]252 kB
Download this file (looproute 2013 7km.pdf)Looproute 7,1 km[Looproute 7,1 km]249 kB