Feest 40 jaar AVV

feestbalonnenFeestje!!!!

Er is veel over gesproken en er is door veel mensen hard gewerkt om het allemaal mogelijk te maken.

Maar toen was het ook wat.  Dat feestje op 15 juni 2013!

Op dat feestje is door heel veel mensen heerlijk feest gevierd.
Een van hen was ik.

Bij aankomst waaiden de ballonnen me al tegemoet. Prachtige veldboeketten werden in de vazen gezet en er hing al een feestelijke stemming.

Samen met Karin, Marian, Hannelore en Ietje gingen we als team voor de 40 kilometerloop. We wilden er vooral plezier aan beleven en de tijd interesseerde ons niet.  Ik was al een tijd geblesseerd, maar heb toch nog een aantal kilometers gelopen. Karin was ook geblesseerd en liep er weer een paar meer dan ik en de drie andere dames hebben het leeuwendeel voor hun rekening genomen.

We wilden niet zomaar ten tonele verschijnen! We lieten ons inspireren door de Red hat society en verschenen dus uitgedost in rode en paarse kleding en bijpassende muiltjes en pumps als de Red Hat Ladies. Veel lol vooraf en uiteraard op de dag zelf toen we in deze uitdossing 2 rondes op de baan mochten lopen. Daarna uiteraard snel onze loopschoenen aan en op weg naar de finish, waar de champagne al koud stond te worden, want dat hoort er tenslotte bij als je als Red Hat Ladies onderweg bent.

Na een gezellige loop (die fantastisch in elkaar zat)en fietstocht met veel wind en gezellige ontmoetingen onderweg snel thuis gedoucht en normale kleding aan gedaan.

Toen we terugkwamen stond er een heerlijk buffet klaar voor alle feestgangers dus ook voor ons.

Heerlijk eten en drinken en genieten van de gesprekjes met iedereen. Het was druk. Gelukkig dat het mooi weer was en we overal buiten konden gaan zitten.

Na het officiƫle gedeelte, waarin bijzondere AVV mensen van de voorzitter een mooie toespraak kregen was er een loterij waarbij de hilariteit opliep tot grote hoogtes. Ik geloof dat ik met het lachen op deze avond meer buikspieren heb getraind dan met 3 lessen pilates bij de sportschool.

En toen alle prijzen vergeven waren konden we ons nog even uitleven in het dansen. En daarna moe maar voldaan naar bed.

Ik wil bij deze graag iedereen bedanken die een bijdrage heeft geleverd aan deze fantastische feestavond. En dan bedoel ik natuurlijk vooral de vele mensen die zich als vrijwilliger hebben ingezet om dit mogelijk te maken.

Annemieke van Dinter

==> Zie de fotoreportages van het 40-jarig jubileum  onder de volgende link.