Competitie wedstrijden pupillen 2024, Atletics Champs

In 2024 staan voor de pupillen competitie de volgende wedstrijden op het programma:

• Zaterdag 13 April in VeldhovenAtleticsChampsAlgemeneFoto
  • Zondag 26 Mei in Eindhoven
  • Zaterdag 8 Juni in Valkenswaard
  • Zaterdag 22 Juni in Reusel.

De wedstrijden beginnen om 10:00 uur en eindigen om ± 13:00 uur dus gewoon op een zaterdag tijdens de trainingsuren.  (behalve de wedstrijd in Eindhoven), nummers opspelden en Warming-up om 9:30 uur.

Als trainersgroep verwachten wij dat iedereen aan de wedstrijden meedoet. Dit is waar we voor trainen en geeft de echte atletiek ervaring.

Om mee te kunnen doen aan deze wedstrijden, moet je officieel lid van AVV zijn. Verder zijn de bambi’s i.v.m. de jonge leeftijd, uitgesloten van deelname aan deze wedstrijden.

Kosten: Geen, deze worden door AVV betaald uit de contributie

Inschrijving wedstrijd 1 GVAC 13 april: tot uiterlijk zondag 7 april

Omdat we maar 6 teams kunnen inschrijven, geldt de volgorde van aanmelding.

Dus meldt je zo snel mogelijk aan bij de pupillen coördinator, dit kan nu al voor alle 4 de wedstrijden.

Iedere pupil die aan minimaal twee wedstrijden heeft meegedaan, krijgt aan het einde van de wedstrijd cyclus een medaille. (combinatie wedstrijd 1-3, 1-4, 2-3, of  2-4.)

Wedstrijd 1 en 3 bevatten namelijk dezelfde atletiek onderdelen en de wedstrijden 2 en 4 bevatten dezelfde onderdelen.

De teams worden tijdens de wedstrijden begeleid door de ouders van de atleten uit het team. Graag ook per wedstrijd opgeven of je als ouder hiervoor beschikbaar bent.

Wij hebben minimaal 3 ouders per team nodig, zodat de taken verdeeld kunnen worden en je samen met je kinderen ook een leuke morgen hebt.

De trainers geven graag uitleg wat het begeleiden van een wedstrijd inhoudt en kunnen je de nodige informatie aanreiken zodat iedereen kan meehelpen. Verder zijn er voldoende trainers op de wedstrijd aanwezig om indien nodig, mee te helpen.

Geen begeleiders voor een team wil zeggen dat het team niet mee kan doen.

Wij kijken uit om jullie enthousiaste aanmeldingen snel binnen te krijgen.

Voor meer informatie over de wedstrijden, kan je altijd bij de trainers terecht.

Met sportieve groet,
De pupillen trainers