Uitnodiging Clubkampioenschappen individueel

Beste ouders en atleten,

Graag nodigen wij jullie uit voor de clubkampioenschappen die op zaterdag 30 September gehouden gaan worden.

De volgende meerkampen staan op het programma:

Pupillen B, C, Mini’s en Bambi’s: Vortex, Verspringen, Horden, Slingeren, Sprint en 4 minutenloop

Pupillen A: Hoog, Kogel, Polsstok Ver, Vortex, Sprint en 6 minutenloop

De wedstrijd duurt van 9.30 uur tot ca. 12.15 uur en wordt gehouden in ‘Athletic Champs-stijl’.

De warming-up start om 9.10 uur.

Voor deze wedstrijd hebben we ook weer begeleiding van ouders nodig voor de verschillende teams.

Graag bij het aanmelden van de atleet vermelden of je ook mee wilt helpen om het team van je eigen kind te begeleiden.

Wij gaan ervan uit dat iedereen meedoet en rekenen dan ook op een grote opkomst.

Inschrijvingen kan t/m 27 September via pupillen@avv-atletiek.nl.

LEUK VOOR IEDEREEN:

Om 12.30 uur is er een 1500mtr voor ouders, trainers etc. Iedereen is hiervoor uitgenodigd!

Wie wil niet eens aangemoedigd worden door alle pupillen tijdens deze wedstrijd.

Voor de 1500mtr kan je je op de dag van de wedstrijd nog opgeven.