Clubkampioenschappen indoor senioren

Zondag 17 maart werden in sporthal Naastenbest in Best de clubkampioenschappen indoor gehouden. Atleten van GM, GVAC en AVV streden hier om het clubkampioenschap van hun eigen club. AVV werd vertegenwoordigd door 3 mannen senioren. De strijd ging tussen Stephan Hoeymans, Erik van Ham en Jos van Vliet. Stephan behaalde in totaal de meeste punten (1262). Erik kon zijn bij de sprint opgelopen achterstand met meer punten dan Stephan op hoog en kogel, niet meer goedmaken. Erik werd tweede met in totaal 1146 punten. Jos eindigde op de derde plaats met een verschil van iets meer dan 100 punten (1016). De prestaties van Stephan: 5.7 sprint, 1.55 hoog, 8.56 kogel. De prestaties van Erik: 6.3 sprint, 1.60 hoog en op kogel 9.20. En tot slot die van Jos: 5.8 sprint,  1.50 hoog en met kogel 6.69. Op onderstaande foto zien we Stephan in actie in de kogelstootring (voor alle duidelijkheid; de vlaggetjes hangen achter Stephan, het is geen wedstrijd senior nieuwe stijl).
stephankogel

Zo te zien hadden de heren een gezellige, sportieve middag en zijn ze klaar voor het zomerseizoen.

De volledige uitslagen zijn te vinden op www.avgm.nl. De foto’s in dit artikel zijn gemaakt door S. Maréchal.
zaaloverzicht2