Pupillen herfstvakantie, Holapress Jeugdloop, bostraining en zaaltraining

Beste ouders en pupillen,

Na een zeer succesvol kamp zijn we bijna aan het einde van het zomerseizoen. In deze mail informatie over de trainingstijden in het winterseizoen. Binnenkort volgt nog een mail met een nieuwsbrief, waarin alle onderdelen nog eens worden toegelicht. Verder is informatie over de diverse wedstrijden opgenomen.

Geen training in herfstvakantie

In de herfstvakantie wordt er niet getraind. Dus op 22, 26 en 29 oktober gaan de trainingen niet door.

Bostrainingen, laatste baantraining en indoortrainingen

Op woensdag 2 november trainen we de laatste keer op de baan. Deze training wordt gebruikt ter voorbereiding op de Holapress Valkenloop. De training is van 18.00 tot 19.15 uur. Het is een open training. Dat houdt in dat vriendjes, vriendinnetjes, klasgenootjes etc. gratis mee mogen doen. In de bijlage vind je hierover meer informatie.

Vanaf zaterdag 5 novembertrainen we 's zaterdags in de bossen. De trainingstijd op zaterdag is in de winter van 10.30 - 12.00 uur. Houd rekening met de temperatuur: zorg dat je voldoende warm gekleed bent.

Vanaf woensdag 9 november vindt de woensdagtraining plaats bij SG Were Di. Er zijn twee verschillende trainingstijden:

• 18:00-19:00 uur: Pupillen B,C,Mini  (vanaf geboortejaar 2008)
  • 19:00-20:00 uur: Pupillen A1,A2 (geboortejaar 2006 -2007)
  • Een deel van de A-Pupillen (geboortejaar 2005) gaat binnenkort over naar de junioren. Ouders van deze pupillen zullen uitgenodigd worden voor een informatie ochtend. Vragen m.b.t. de overgang van pupillen naar junioren kunnen gesteld worden aan Mirna of Rianne van Slooten of via een mail aan cdjunioren@avv-atletiek.nl

N.B. Wij worden ieder jaar aangesproken door de beheerder van de zaal, dat er alleen met schone binnensportschoenen in de zaal gesport mag worden. Graag je kind de goede schoenen meegeven.

Holapress Valkenloop

Op zondag 6 november is de Holapress Valkenloop, met een speciale jeugdloop voor kinderen van 6 t/m 12 jaar, zie informatie in de bijlage. De jeugdloop is ongeveer 1 km lang. Na een gezamenlijke warming-up gaan de kinderen met bussen naar de start. Vanaf het startpunt lopen ze, in drie categorieën, terug naar de finish, naast het HoLaPress gebouw. Wil je meedoen? Meld je dan zelf aan vóór 31 oktober via www.inschrijven.nl of stuur een mailtje sturen naar pupillen@avv-atletiek.nl. Er zijn geen inschrijfkosten aan verbonden voor AVV leden bij voorinschrijving. Op de dag zelf inschrijven kost € 2,50 voor AVV leden. Ook je vriendjes en vriendinnetjes kunnen meedoen. Als zij geen lid zijn van AVV, zijn de kosten voor deelname € 2,50 bij voorinschrijving. In de bijlage vind je meer informatie.

Met vriendelijke groet,

Dianne Gijsbers.