Pupillen training in de Mei vakantie 2015 + Wedstrijd 2 mei

Trainingen meivakantie

In de meivakantie gaan bijna alle trainingen gewoon door.

Alleen de trainingen van 2 (wedstrijd) en 9 mei komen te vervallen. Omdat er maar een beperkt aantal trainers aanwezig is, doen we wel graag een beroep op de ouders om te assisteren tijdens de trainingen.

Wedstrijd Zaterdag 2 mei

Op zaterdag 2 mei vindt de eerste wedstrijd van de Athletics Champs plaats. Je hebt nog niet doorgegeven of je meedoet aan deze wedstrijd. De wedstrijd wordt georganiseerd door AVR'69 uit Reusel.

Graag om 9.30 uur aanwezig zijn bij Clubgebouw D'n Anlóóp, Sportpark 7, 5541 PC

Reusel, (Sportpark Den Hoek). Let op: het is een flink eind lopen vanaf de parkeerplaats, dus hou daar rekening mee!

Omdat Hans, Hans en Betteke afwezig zijn in verband met vakantie, verzoeken we de ouders om op te treden als teambegeleider tijdens deze wedstrijd.

In de bijlage vind je de chronoloog van deze wedstrijd. We volgen het schema van wedstrijd 1.

Vanwege mijn vakantie van 24 april t/m 1 mei kan ik de teamindeling waarschijnlijk pas vrijdagavond 1 mei versturen. Mocht het lukken vanaf ons vakantie-adres, dan ontvangen jullie hem uiteraard eerder.

Tot zaterdag 2 mei!

Attachments:
Download this file (Chronoloog AC Competitie 2015.pdf)Chronoloog AC Competitie 2015.pdf[ ]172 kB