Indoorwedstrijd 24 januari Pupillen meld je aan

Beste ouders en pupillen,

Volgende week staat de indoorwedstrijd in Veldhoven op het programma. Enige tijd geleden heb ik hierover een mail gestuurd en heb ik van jullie een aanmelding ontvangenHIeronder wat meer informatie over de wedstrijd.

logoavv klein

Indoorwedstrijd op 24 januari 2015

Op zaterdag 24 januari 2015 staat een indoorwedstrijd gepland bij GVAC, in de sporthal Kempen-Campus, Knegselseweg 40 in Veldhoven (bij de atletiekbaan van GVAC)Aan de wedstrijd doen drie verenigingen mee: AVV, Generaal Michaelis en GVAC. Dit zijn tevens de clubkampioenschappen. Buiten een algemeen klassement wordt er dus ook een klassement per vereniging opgesteld.

De wedstrijd voor pupillen start om 10.00 uur en duurt tot ongeveer 13.00 uur. Daarna vindt nog een prijsuitreiking plaats. Deelname aan deze wedstrijd is gratis.

Wedstrijdonderdelen

De volgende meerkampen staan op het programma:

Pupillen C en Mini’s :                                    Sprint, hoog en speer

Pupillen AB:                                                      Sprint, hoog en kogel

Verzamelen

We verzamelen 9.00 uur op de parkeerplaats bij AVV. Voor degenen die zelf rijden, graag om 9.30 uur in Veldhoven zijn.

Dinsdag 20 januari verstuur ik de inschrijving namens AVV.

Aanmelden via mail bij Ellis a.pompen@upcmail.nl

Groet,