Geld Grote Club Actie, training zaterdag a.s. en belangrijke data

Beste pupillen en ouders,

In dit bericht een verzoek m.b.t. de Grote Club Actie en een aantal mededelingen over de training, Sinterklaas en de wedstrijden.

Geld Grote Club Actie

Aan iedereen die voor AVV loten voor de Grote Club Actie heeft verkocht en het geld nog niet heeft ingeleverd, het verzoek om dit z.s.m. alsnog in te leveren bij Betteke.

Zaterdag a.s. training tot 11.30 uur

In verband met de aankomst van Sinterklaas, wordt de training van zaterdag a.s. ingekort. De training is dan van 10.30 tot 11.30 uur, zodat iedereen op tijd thuis is voor de tv-uitzending op 12.00 uur.

Sinterklaasmiddag op 29 november
Op zaterdag 29 november, komt Sinterklaas langs na de pupillentraining. De kinderen krijgen een broodje en mogen een dansje, een liedje of iets anders opvoeren voor de Sint.

Het programma loopt van 12.00 tot ongeveer 14.00 uur.
Graag uiterlijk 21 november via een reply op deze mail doorgeven of je wel of niet komt. Dan kan daar rekening mee gehouden worden bij de inkoop.

Wedstrijden 14 december en 8 februari

Twaalf van jullie hebben zich al aangemeld voor de crossen op 14 december en 8 februari. Heb je dat nog niet gedaan en wil je wel graag meedoen? Laat het dan weten via een reply op de mail van Elles. Voor de cross van 14 december graag uiterlijk op 3 december a.s.

Indoor wedstrijd op 24 januari 2015
In mijn vorige mail gaf ik aan dat de datum van de indoor wedstrijd nog niet bekend was. Inmiddels weten we dat deze plaatsvindt op 24 januari 2015 bij GVAC in Veldhoven. Aan de wedstrijd doen drie verenigingen mee: AVV, Generaal Michaelis en GVAC. Dit zijn tevens de clubkampioenschappen. Buiten een algemeen klassement wordt er dus ook een klassement per vereniging opgesteld.

De kosten zijn nog niet bekend, maar als je mee wilt doen: noteer de datum alvast in je agenda. Zodra er meer bekend is, laat ik het weten en starten we de inschrijving.

Groet,

Ellis