Pupillen Kerstvakantie, Wedertcross, Clubkampioenschappen indoor, Wedstrijden in 2017 en uitslagen

Beste ouders en pupillen,

In deze mail informatie over de kerstvakantie, de Wedertcross, Clubkampioenschappen indoor, Athletics Champs wedstrijden in 2017 en de uitslagen van de L’Avant Sylvestrecross.

Kerstvakantie

In verband met de kerstvakantie vervallen enkele trainingen. Van zaterdag 24 t/m zaterdag 7 januari gaat de trainingnietdoor. Komende woensdag 21 december is de laatste training voor de vakantie. De eerstvolgende training zal zijn op woensdag 11 januari.

Wedertcross 12 februari

Op 12 februari vindt de jaarlijkse Wedertcross plaats. Deze cross wordt georganiseerd door AVV en zijn tevens de clubkampioenschappen cross. Het parcours is gelegen in de bossen achter zwembad De Wedert en Bosherberg & hostel Harba Lorifa. Het tijdschema voor de pupillen is als volgt:

14:00 uur Meisjes pup C + mini’s 570m 1 kleine ronde
  Meisjes pup C + mini’s 570m 1 kleine ronde
  Meisjes pup B 1110m 2 kleine ronden
  Jongens pup B 1110m 2 kleine ronden
  Meisjes pup A 1110m 2 kleine ronden
  Jongens pup A 1110m 2 kleine ronden

Wil je meedoen met deze cross? Geef dit dan uiterlijk 8 februari door via pupillen@avv-atletiek.nl, dan zorg ik dat je wordt ingeschreven. De trainers gaan er vanuit dat alle pupillen meedoen.

Clubkampioenschappen indoor op zondag 19 maart 2017

Op zondag 19 maart 2017 staat een indoorwedstrijd gepland bij Generaal Michaelis in Best. Aan de wedstrijd doen drie verenigingen mee: AVV, Generaal Michaelis en GVAC. Dit zijn tevens de clubkampioenschappen indoor. Buiten een algemeen klassement wordt er dus ook een klassement per vereniging opgesteld. Noteer deze datum alvast in je agenda. Meer informatie hierover volgt later.

Wedstrijden Athletics Champs 2017

De wedstrijddata van de Athletics Champs, de zomerwedstrijden op de atletiekbaan, zijn bekend. Noteer ze alvast in de agenda. Meer informatie hierover volgt later.

• 22 april: Eindhoven Atletiek, Eindhoven
  • 13 mei:Generaal Michaelis, Best
  • 10 juni:AVR'69, Reusel
  • 24 juni: AVV, Valkenswaard

De wedstrijden starten waarschijnlijk rond 9.30 en zijn om ongeveer 13.00 uur afgelopen. Mocht je al weten dat je aan (één of meer van) deze wedstrijden meedoet, kun je dat alvast doorgeven via pupillen@avv-atletiek.nl.

Uitslagen L’Avant Sylvestrecross

Vorige week vond er weer een geslaagde editie van de L’Avant Sylvestrecross plaats. Bekijk  hier de uitslagen.

Met vriendelijke groet,

Dianne Gijsbers.