Gediplomeerde Pupillen en Junioren Trainers

Al geruime tijd geleden zijn Hans Klöpping en Renske van de Wijdeven (pupillentrainers) en Rianne van Slooten en Mirna van Slooten (junioren trainers) gestart aan de cursus Basis Baanatletiektrainer 3 te Roermond.

Onder begeleiding van Yvonne van Hooff en Bart Raijmakers was het soms een moeilijke periode met vallen en opstaan. Met veel voorbereidingen en na het maken van hun huiswerk, zijn zij gestart aan het examen dat uit twee onderdelen bestond, namelijk het geven van trainingen en het coachen bij wedstrijden.

Hans en Mirna waren op beide onderdelen direct geslaagd. Rianne en Renske hadden een herexamen maar deze hebben zij ook in september gehaald.
Tijdens de clubkampioenschappen van zaterdag 1 oktober werden zij in de bloemen gezet en werd aan hun, ter ontspanning, een bioscoopbon aangeboden.

Het bestuur van AVV is trots dat zij deze opleiding hebben gevolgd om nog meer kwaliteit in de trainingen te geven aan onze pupillen en junioren. Wij wensen hun de komende jaren heel veel succes als trainer bij AVV.

20161009 GediplomeerdeTrainers